bra start på lovet... NOT

Hellu!
Kan ju inte påstå att de böev någon underbar start på lovet! Ska försöka hålla mej så långt hemifrån som möjligt nu, för BÅDA mina systrar är sjuka... Lina är magsjuk och Sofie har 40° feber... Blir jag sjuk blir jag arg.. Riktigt arg!

Men just nu så håller jag på att baka cheescake! mums säger jag bara, jag älskar cheesecake!
Jag bakar mest bara som tidsfördriv just nu, haha väntar på att solen ska komma fram så jag kan sola xD Haha, mitt mål med de här lovet är att få liiiiite färg iaf i ansiktet! får se hur de går me de ;)



Jag har bikini på mej, sitter inte utan kläder xD


Kommentarer
Postat av: marit green

Vi kan sola solarium någon dag :'D?<3

2012-04-06 @ 12:58:27
URL: http://nattstad.se/maritgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0