Massa skratt! ♥

Godmorgon världen!
trots att dagen började lite sådär så slutade den helt superduper! Hade helt galet kul med Marit, Simon, Jonte, Kevin, Samuel och lite annat skönt folk! Vi va I Åre och bah chilla. Haha jade aas kul och skrattade enormt mycke. Fast jag och sötnosen min skrattar ju alltid lika mycke!

Sen när jag kom hem va jag helt slut! Så jag kollade lite på Gaygalan och somnade sen! Men ni MÅSTE bara hålla mee om att Anton Hysen är haelt galet snygg! Dööör! :P
Men nu ska jag plugga och sen ska jag fira min kusin och moster! Stort grattis på er!




Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ang. din kommentar på JojjoDesign free:



Vad kul att du använder min design och att du tycker om den! Dina ändringar ser jätte fina ut :)

kram

2012-02-11 @ 18:11:24
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0