Min älskade!

Hej hej!
får se vad som händer idag, ska träffa Alma o sen fr vi se om jag ska te Järpen nånting. De beror ju på om pappa kan hämta eller om han måste jobba :/
Men ska iaf träffa Alma om en stund och om de inte blir järpen så ska jag springa hade jag tänkt!
Sen så är de ju melodifestivalen eller "Mello" som de nu kallas. tycker personligen låter ganska konstigt och jag skulle inte välja att kalla det de xD
Haha, men haä kommer iaf bilden jag lova att jag skulle lag upp igår:
Min navel piercing, är ganska stolt över att jag vågade! Och hon som gjorde de sa att jag hade vart lungnast idag, så lite stolt e jag ju ;)

Kommentarer
Postat av: TeaTheMaster

åh va fint!!! :] ♥

rosa såklart?! ;] hihi

2012-02-04 @ 20:58:57
URL: http://teadahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0