Städar!

Städar nu då... alltid lika kul. Haha nää men, man måste ju göra de nån gång också. och då tyckte jag att de passa idag när jag endå är hemma och är sjuk. Känner mej bättre nu, men hostar som en idiot! Helt sjukt, låter som om jag rökt sen jag va typ 3 ;) hihi... ♥

Tror de blir skolan imorn iaf, ska ju endå bara stå i cafeterian. Fast iochförsej så är de ganska jobbigt... och jävligt tråkigt! Men jag pallar endå inte vara hemma så. Och så kommer ju farmor och farfar imorn, ska bli jätte kul att träffa dom igen :D Dom va ju här på Jullovet, men vi ses ju inte så ofta eftersom dom bor i skåne! Så jävla orättvist, vem vill bo i Jämtland när man kan bo i skåne eller Göteborg? De kommer jag ALDRIG fatta!

ska fortsätta städa nu, så vi hörs senare. Puss hej! ♥


Sliten och sjuk Ida här då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0