Super awesome!

Hejsan!
Jag måste faan säga att min dag har vart riktigt jävla grym idag! Veet inte om de är för att jag vart på allmänt bra humör eller om de är något annat ;) Haha har skrattat hela dagen med mina underbara vänner, hade alla haft vänner som jag hade alla haft något riktigt posivitv i sitt liv! Och de menar jag verkligen...♥

Haha och Simon höll ju på att skrämma ihjäl mej igår och idag i skolan sägaer han att han bara drev! fy faan... jag har ju för roliga vänner asså, men vi är som vi är och inte som vi borde :P hihi...

Stannar nog i Järpen imorn och är me Marit, kommer bli bäääst! Bara för att vi är de :P


Jag & Finaste

Hihi, hörs sen sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Mariiiit

kommer bli bääst hjärtat, loveu!<3<3

2012-02-09 @ 18:46:29
URL: http://marreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0