Svar på frågestunden!

Hej "DA laners"

är min lanblogg blogg bra!?
http://kylskap.bloggplatsen.se/

Svar: Jaa de är den väll, du kunde ju uppdaterat lite oftare bara :P men jag är inte direkt den som lanar speciellt ofta, eller någonsin :P

Till Anonym 1!

Har du haft sex? :) kram <3

Svar: Jaa du, kanske kanske inte... kanske hade svarat om du inte vart anonym ;)

Till Anonym 2!

Vad e de konstigaste du har gjort?
Svar: jag har gjort jätte mycke konstigt... men de enda lite skumma jag har lust att dela med mej av va nog när jag och marit sprang runt och bara skrek i Åre! xD

Vad e din fovvo godis?
Svar: Asså jag kan inte säga någon direkt godis, men lakrits och choklad!

Vad e din favvo maträtt?
Svar: Hmm... svår fråga, de varierar från dag till dag, men pasta blir aldrig äckligt!

Vem e din bästa kompis?
Svar: Jag har fler än en, så de blir svårt att säga en! men jag älskar alla mina kompisar! :D

Till Anonym 3!

gillar du någon, eller har du gillat någon på din skolan, i så fall vem? :D
Svar: aa, fast ne... haha de du, men jag tror inte de :P

Till Pontus!

Snyggaste killen i din klass?
Svar: hmm... Etik tror jag!

Snyggaste killen i 7an?
Svar: Nicke :)

Snyggaste killen i 9an?
Svar: hmm... Simon kanske, eller Philip :P

Hur många har du hånglat med?
Svar: Tror du jag räknar? ;) nee men,några stycken :)

Hur många har du varit ihop med?
Svar: ehm... tre tror jag!

Hur du någonsin varit otrogen?
Svar: Haha kul fråga... Jaa de har jag.

Har du någonsin varit ihop med någon fast du inte älskad honom?
Svar: Mjoo...

Din bästa kompis?
Svar: Flera!

Någon du saknar?
Svar: Min kusin Emma och lite folk i skåne!

Någon du älskar?
Svar: Mina vänner!

Någon som är rolig?
Svar: Haha Alma! Har inte garvat så mycke som jag gjorde på bussen på länge! xD

Någon som har snygg mage?
Svar: Alex.
Någon med undeeerbart leende.
Svar: kul liv, kul liv...

Någon med snygg rumpa <3
Svar: Alex ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0