5 saker jag önskar mej! (i typ födelsedags present)

KKV! - Jag Totaaaalt önskar mej KKV (Kim Vadenhag)! helt kär i killens utseende! Vilken jävla blick asså, sjukt är vad de är.. en kille som man het enkelt inte kan slita blicken ifrån!
 
 
Tungpiercing! - Tycker att det är så sjuuukt snyggt! + att det är lätt att dölja & man kan inte se att det är ett hål när man tar ut den! Eller asså inte om man inte står & typ granskar tungan. Men de jag menar är att man inte tänker shit va fult, hon har ett hål i anskiktet typ!
 
 
 
Tågbiljetter till Göteborg! - Så jag kan hälsa på världens bästa kusin Emma! :D & gå på Kapten Röd med henne! Fy faaan va kul de hade vart :')
 
 
 
Se Maskinen igen! -  Bara för att dom är så jävla grym live! Sjukt mycke bättre än på typ skiva faktiskt! :D Heeeeel galet verkligen! *äääääälskaaaaaar*
 
 
 
Att ALLA mina kompisar jag umgås med vore sams igen! - De är något jag helt klart skulle älska! Hade vart så jävla underbart, bara för att jag älskar er alla så jävla mycket! Vill inte stå på någons sida & de tänker jag inte heller göra! <33
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0