jaa, va ska man säga? xD

Hej hej!
Fick sluta 25 min tidigare idag så tog tre bussen t Järpen och stannade där till klockan sex!
Va sjuukt kul, fan va jag, Marit o Linda hade kul!
Sen skulle Marit ut en sväng ;) och jag o Linda satte oss o kolla på tv! Så ringer Madde o säger att hon e ute o springer me Mattias och att dom kmr förbi! Så jävla stolt över dej Madde! :') hihi...
Så åt jag där o sen va jag tvunen att åka hem :'(

Och nu när jag kom hem har jag tappat allt jag hållt i i golvet och spillt ut allt... Känner mej GRYM! Haha saknas bara att jag missar att dörren är stängd och springer rakt in i den ;)

Nu ska jag duscha o så hörs vi imorn! Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0