Mina 8 "Vardags" måste ha!

1. Busskort - Så jag kan ta mej vart jag vill utan att behöva fundera på vad de kostar!

2. Pengar - Man vet ju aldrig vad man kan hitta för kul ;)

3. Hörlurar - Hallå, har du nånsin gått en hel dag utan musik?! Braa, de har inte kag heller :p

4. Penna - Måste gå med den i min älskade jacka jämt för att inte tappa bort den x) Vad då 0 koll? ;)

5. Nyckel - Så jag alltid tar mej in hemma, man vet jag aldrig va jag kan få flr ryck ;)

6. Tändare - Alla har väll endå en tändare? Eller är de något jag har inbillat mej? :o

7. Läppglans - Jag får DAMP om jag blir torr om läpparna och inte har något att ha på!

8. Telefonen - Daah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0