Morn morn!

Vete fan om jag egentligen är vaken än, men jag har iaf tvingat i mej själv lite frukost. Min mage mår fan inte bra idag.. kan iof bero på att jag endast åt middag igår :/
Aja, va kuuuung igår! Först skolfoto & spexfoto och sen Åre med bästaa! Va sjukt flummig kväll.. hehe ;) Jag &Frida satt och tuckte synd om oss själva & varandra där ett tag, men sen blev allt bättre! & Frida du ska veta att du vetyder så jävla mycket för mej & jag älskar dej!
Finns inte mycke mer att skriva, puss hej!




Två assnygga bilder på mej ;)

Kommentarer
Postat av: frida

åå desamma tjejen , loveu <3

Svar: Puuuuuuss! <3
Ida Sandström

2012-10-14 @ 12:47:26
URL: http://nattstad.se/fridiseen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0