Pluggar..

Hej hej!
Kom hem för kanske två timmar sen och har pluggat sen dess.. Glömde dock böckerna i skolan, så jag måste sitta och kolla på Wikipedia, känns ju bra.. not. Aja, jag kan ju inte mer än faila och få göra om. Man måste ju få göra de någon gång också ;)

Annars så har jag vart i skolan och sen i Järpen. Va på as dåligt humör imorse, så jag hetta på världens mest störiga kille.. som tyvärr går i samma klass som mej :( Usch säger jag bara.. Sen i Järpen va de as chill hos MAdde, älskar att vara hos henne! Vi har så kul tillsammans :') Sen drog vi ut och träffa Alice, Frida, Kevin, Patrik och Simon, och efter ett tag börja alla dryga, älskar er ändå, men jag blev ju lite less :/ Men men, allt kan inte vara perfekt :)

MEN BÄST AV ALLT VAR ATT JAG FICK MIN MASKINEN CRWE JACKA IDAG! *LYCKAAA!* :DD Kommer bilder sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0