Psykiskt störd, check!

Hejsan!
Insåg nyss en lite grej.. Jag skulle, 100% ärligt, kunna sälja min själ för en dag med Frej Larsson (Han coola i Maskinen om någon inte visste de) ! Och jag menar de verkligen, och jaa, jag hör själv hur sjukt de låter :o Men tänk er de här:
- Hej Ida! Vi har hört att du jätte gärna vill träffa Frej Larsson & vi skulle kunna fixa de åt dej!
Jag: - Va?! ooofta?! Hur fan då? :'O
- Joo, vi kan de, men de kostar din själ?
- Kuuung, när ska ni ha den?! :'D
De hade ju vart heeelt sjukt! Eller ni fattar väll vad jag menar? Fast de gör ni antagligen inte, men aja! Ni kanske fattar poängen iaf? Heeel galet!











Kommentarer
Postat av: Klara x)

du kan gifta dig med frej så kan jag gifta mig med afasi, men bra då säger vi så då! :))

Svar: Deal! Vi satsar på de tycker jag :D
Ida Sandström

2012-10-23 @ 18:11:33
URL: http://klaramoanges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0