Vaddå PMS:it humör!?

Asså åååååh! Jag får ju damp. Jag är på total PMS:it humör.. Helt sinnes.. Ena sekunden är jag as glad och nästa vill jag bara slänga någon i en vägg eller spotta någon i ansiktet.. Just nu vill jag definitivt spotta någon i ansiktet och sedan skratta högt åt de. Och jaa, med tanke på att jag inte riktigt vet vem  jag vill spotta i ansiktet eller varför så är det jävligt drygt.. Fast jag varför vet jag väll, eller aah nästan iaf ;)
& det blir ju inte bättre av att det är skola immorn.. Fast kanske lite, för då får jag annat att tänka på :D Fast skönast är när man inte tänker alls ;) och DE är jag jävligt bra på har jag märkt xD Haha nu känns allt bättre tror jag.. Jag är irriterad och glad på samma gång! Ännu bättre! Haha noooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0