Snö blandatregn på klubben, morgonen är halv 12..

Hej hej! Jag vakna på riktigt typ nyss, har vaknat till typ 4 gånger sen klockaan halv 7 imorse :/ hemma och är sjuk idag oxå, men imorn blire skola! Tror jag ska dra till Åre efter skolan också, om jag pallar dårå! Jag blir så jävla trött när jag är förkyld, igår gick jag upp typ klockan tre på dagen men jag kunde endå somna as bra typ 11 på kvällen! Så jaa, sova är det enda jag gör när jag är sjuk!
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik i mina nya hörlurar, rosa såklart :') och kollar på Maskinens turné datum. Fick i födelsedags present (fyllde år den 17/9) att se dom vart jag ville! Så JAA jag är aslycklig! :D Såg dom på yran och då va dom ju sjukt bääst! Och jag är ju helt såld på Frej, jag avgudar verkligen männsikan! Och de coolaste av allt är att han gilla min bild på Instagram! AAAH! :'D
 
Mins fina skoor!
 
AAAAAAAH!
 
 
 
 
Bilden är tagen med mobilen därför den är så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0