Svar på frågestunden! :)

1. vilka är dina favorit bloggar?:) - Mina favorit bloggar är jockibois.se & alla mina vänners bloggar :) 

2. Vem skulle du vilja se ut som av dina kompisar eller som du vet vem det är i ditt samhälle? :) -Ehmm.. väldigt bra fråga faktiskt, 

3. Gillar du någon nu? :) - Nej de gör jag inte! Tror jag.. känns inte som de iaf ;) Har för mycke annat att tänka på :D

4. Är du nöjd med dig själv, eller finns det något du vill ändra? :) -Jag är inte 100% nöjd med mej själv, nej. Men jag är endå nöjd över saker jag gjort, både bra & dåliga, för de har ju endå på något vis gjort mej till den jag är nu. Jag tycker inte att jag själv är snygg om man ska se till utsidan, men jag är endå välldigt glad över de. För då vet man att folk gillar en för den man är & inte för hur man ser ut :)

5. Kaan du inte blogga meeeeeeer!!! :) - Joo, jag ska försöka med de hade jag tänkt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0