Ååh.. :(

Asså jag blir så ledsen.. jag har precis gått och blivit beroende av frysta hallon, och så nu har det kommit fram att hepatit A kan spridas i frysta bär! Och nu tänker ni att man inte alls kan bli beroende av frysta hallon, men man kan bli beroende av godis/socker, eller hur? Och det går ju alltid att ersätte att beroende med ett annat, och det är precis de jag har gjort! Jag har ersatt mitt godis med frysta hallon eftersom det är lite nyttigare, men fortfarande socker. Och nu vill min mamma att jag ska sluta äta hallon bara för att alla jävla människor på den här planeten ska ha massa bajs sjukdommar som ska spridias i mat! Va fan lixom.. och om det endå är så vanligt som det verkar om det smittar med bär så varför inte bara vaccinera alla mot det och sen är det lugnt? För det finns ju vaccin mot det, som man kan ta innan man ska utomlands och grejer.. Aja, jag ville bara säga att jag är väldigt ledsen över detta och tycker att jävlen som startade hepatit kan gå och DÖ! Vilket människan förhoppningsvis gjorde eftersom det är ett virus som sätter sej i levern och man kan bli jätte sjuk! Så, in your face!, säger jag bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0