Drama, lies, tears. Cheers to the teenage years!

Hej hej! Gick bra på HC, dom trodde inte att jag hadekörtelfeber nu men jag kunde ha haft en mildare variant av de innan eller så har jag bara haft något virus :D Yeeah!
Detta betyder att så länge jag inte blir värre kan jag sova hos Marit på fredag! :D Ooooch min valborg är nog inte förstörd :D Så nu är jag glad. Forrtfarande ganska hängig och har vart de hela dagen, förutom dom små totala raseriutbrotten jag fått.. Fattar inte vad det är som är fel me min hjärna, helt plötsligt bara total lackar jag! Ganska jobbigt faktiskt :/ Men men, nu är jag glad såå :D Ska nog på skolan imorn också, hoppas på att jag har SO så jag får se hur det gick på uppsatsen! :)
Har inget vettigt att skriva så jag avslutar med en fucked up bild på mej ist ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0