Gå ut för att ta sej ett glas, varför ska jag gå ut?

Hej!
Är hemma efter en hel fuckad helg, den har vart skit kul och lite mindre roligt. Men aja.
I fredags åkte jag iaf till Åre med Alma, Madde, Nils, Samuel, osv. det va as kul där förutom att jag blev jätte förvirrad ett tag. Men vi var i alla fall bara där till nio för då tog jag, Madde, Nils, Rickard, Carl, Linus, någon Emil, Simon och några till bussen till Järpen och sedan gick vi upp till Andreas. Det var as kul enda tills det spårade totalt! Men det gick iaf bra för mej och Linda.
Sen när jag och Linda kom hem till henne skrämde Marit typ livet ur mej.. Läskigaste jag vart med om i hela mitt liv, typ! Men när det va bra igen gick jag iaf ut och snacka och försökte hjälpa en kompis att hitta sovplats, det var as kallt ute! Så jag var tvungen att gå hem igen, och så decka jag och Linda på en gång och Marit sov redan. Haha, sen vaknar jag av att Marit går upp och typ öppnar dörren till Alicke klockan halv sju på morgonen!
Gårdagen var helt okej, jag var helt slut i huvudet och i kroppen. Jag, Nicke, Innis, Nils och Marit åkte till Åre två och satt på Max någon timma sen gick vi ner på station och fixa lite grejer, Nils köpte nya skor. Sen kom Samuel och Madde och Innis och Nicke åkte, så vi drog upp på lokalen där jag spenderade resten av kvällen. Var dock inte så rolig eftersom jag typ satt och halvsov hela tiden x) Tog bussen hem nio och va hemma halv elva och gick och la mej på en gång.
Hoppas alla andra klarar sej bra efter helgen, jag hade iaf kul! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0