GRATTIS BÄSTAA!

Hej hej! Idag har vart en bra dag med tanke på att det är måndag. Dagen har gått rätt fort och har haft flyt hela dagen typ. Först hade jag as mycket tid på mej imorse, sen fick jag min ganska sena julklapp av Samuel (de va jätte fint lego=, sen efter de fick jag en grej av Michaela och sedan var jag jätte taggad på att träna när jag kom hem :D plus att det har vart världens bästa väder på eftermiddagen, soligt och varmt.
 
En annan jätte bra sak är att idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min älskade Alma byxmyndig! :D wihooo! Hoppas du får en as kul natt med dina presenter och Erik ;D Haha, nej, men jag hoppas du får en skit bra kväll och jag vill bara att du ska veta att nästa år ska vi fira din födelsedag gånger två eftersom det inte blir något nu!
Du är bäst och jag kommer alltid älska dej! Även fast vi bråkar ibland ska du veta att du är mitt allt, du kommer alltid vara min slyna :* Och jag alltid din!
 

 

Kommentarer
Postat av: Alma

Älskling :') e så jävla glad att ja har dej asså, vet inte va ja skulle göra utan dej..! Du är verkligen värlens bästa vän o en helt underbar person! Älskar dej extremt mycke <3

2013-04-15 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0