Hola!

Kom nyss hem efter att ha varit i Åre och umgåts med massa nyktra & onyktra vänner, va kuul! Blev väll lite knas på slutet bara men det löser sej alltid. Sen tog jag nio bussen till Järpen och hängde med hem till Jesper med Mickis, Nils, Victoria, Marit, Carl, Isabell & några fler jag inte kände typ. Va trevlig. Men sen ringde pappa & lagga på mej så jag blev på pissigt humör! Har annars vart sjukt pepp på ingenting hela dagen, vart as nice!
 
Imorn ska jag ta de lugnt och sova bort så mycket av dagen så möjligt för att sen fira min syster med massa släckt, inte så taggad asså! Brukar inte ha så mycke emot att göra saker med hela släckten, men alla är antingen äldre än mej och typ sitter och pratar jobb & dricker vin eller så är dom yngre och typ leker. Så det är väll det enda som suger, men de hade vart king om min älskade kusin Emma bott här! Ååh, vad hon jämt är underbar. Vi är så gott som tvillingar, lika som bär är vi faktiskt! :D
Nu ska jag gå och äta middag eller aah, äta för att jag inte har något annat att göra.. Men skriver väll inatt eller imorn :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0