När man är tröttare när man vaknar än när man gick & la sej..

Hej babes!
Va kul i Åre igår, eller aah vibtyp kolla på film bara men det var trevligt det me. Försökte tvinga mej själv att kolla på film innan jag gick och la mej igår men alla filmer verkade as dåliga, så jag kollade på min favorit serie istället! The vampire diaries dårå, men orkade inte hålla mej vaken speciellt länge för det. 
Vaknade typ 12.00 idag, men är sjuuukt mycket tröttare nu än när jag gick och la mej igår.. Jag fullständigt hata när det händer, känns som att hela dagen är förstörd när det blir så. Har sjukt ont i magen också,men det är nog för att jag åtså dåligt igår. Ibland glömmer man ju lixom bort att äta, så kommer man inte på att man är hungrig förns man äter typ! 
Men ikväll ska nog jag, Alma, Erik och Samuel åka till Vilde och fira att han fyller 16! Grattis vännen! :D Han ska bjuda på middag, kommer bli as najjs! :D Men jag skriver väll något mer innan jag drar dit tror jag, vi hörs! 
 
 
Why so serius? ;)
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0