Planering!

Hej hej!
Kom nyyss hem efter en sväng i Åre, en snabbis i järpen och snabb-firande av min lille kusin Isak som fyllde år idag! Fick glass och grejer, najjs najjs.. Typ bara ätit frukost och en liten hamburgare på Max idag, sen godis, galss och kakor.. Känner mej nyttig :/ inte alls lingonvecka.. nejnej!
 
Jaja, va trevligt att komma iväg en sväng iaf, har iof vart överallt hela veckan. I måndags va jag ute i Hallen me Alma & Erik, tisdags stan, sjuk onsdag & idag åre och grejer! Imorn blire Åre igen och stan lördag tror jag att det blir stan igen! Söndag hoppas jag på järpen igen, om jag har skjuts dårå. Men annars kommer det antagligen vara ganska dålig uppdatering i helgen eftersom jag har planerat att som vanligt vara borta så mycke som möjligt ;)
Skriver innana jag går och lägger mej igen!
 
    
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0