Sluta hata, börja prata!

Hellu!
Har inte pallat skriva något idag och orkar egentligen inte skriva nu heller, men gör det endå! Idag har iallafall jag och världens bästa Alma vart hemma hos mej och pratat om allt mellan himmel&jord! Va välldigt trevligt, vet inte vad jag hade gjort utan den människan. Sen när Alma drog dog jag i sängen på en gång igen, det är det enda jag har gjort sen i fredags kväll! Jag har legat i sängen och stirrat i taket eller kollat film.. De har vart sääämst!
Typ allt är sämst nu, massa folk som bråkar och grejer. As segt! Det enda som är najjs just nu är min spellista p
å spotify och att det är valborg om 2 dagar! Haha, positiva Ida asså.. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0