Snowboard!

Hola! Har åkt snowboard med pappa, lillasyster, mammas kompis och hennes två söner i Bydalen idag! Det var mycket trevligt, men jag orkade inte så mycket för jag håller på att bli sjuk :/ Har typ svullna körtlar lite här och där, så de suger.. Men sen när jag kom hem låg jag och stekte i solen! Alltid lika skönt asså! :D
Imorn ska jag nog till järpen och så tänkte jag åka skidor i Åre på torsdag, men det beror ju på hur jag mår! Så jag hoppas att jag mår bra då så man kanske får syn på Herbert, eftersom Ansiktet senare samma dag ska spela på Bygget ;) Jag hatar dock Bygget eftersom dom är så jävla fittiga att dom alltid har 18års gräns, jag hatar åldersgränser! Så kuk i dom säger jag bara.. Aja, nu ska jag nog springa lite eller iaf gå! Så vi höres, puss! :*
 
 
Idag och påskmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0