Sommar jobb!

Hola! Kom nyss hem från skolan efter att ha träffat Nils en snabbis. Blev as glad för att jag har fått brev om att jag fått sommarjobb, sjukt nice! Ska jobba på dagis, tycker dock inte om småbarn.. Men aja, det är ett jobb iallafall och man får pengar för det så det känns ju helt okej ändå.
Hade matte nationella med Madde & Frida idag, vi va jätte ducktiga! Haha, lite oseriösa kanske x) De gick nog bra ändå tror jag! Det här har vart en bra vecka trots att jag va as less i måndags, den har gått fort och imorn är det fredag. Det kan ju inte bli bättre :)
Nästa vecka går jag måndag&tisdag, valborg tisdag, ledig onsdag och sen torsdag&fredag kvar bara, och torsdag&fredag är våra mest chill dagar! :D Snart sommar också, allt bara flyter på! 
 
            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0