Svar på frågestunden!

Svar till Ludde :)
Vilka är dina 3 bästa killkompisar? - Mina tre bästa killkompisar.. hmm... jag vet inte, jag tycker om alla mina killkompisar ;)
Vilka är dina 3 bästa tjejkompisar? - Jaa.. Det är också en bra fråga, men jag tror jag måste säga Alma, Marit och Madde isf :) Litar på dom till 100% och dom ställer alltid upp, bäst är dom!
Har du förlorat en vän nyligen? - Inte vad jag vet.. Eller joo, men jag tror det är rätt chill nu? :)
Är du singel? - Yess :)
Är du oskuld? - nej, jag och Marit har ju vart tsm i ett år nu ;)
Tycker du jag är snygg? - Jaa du, hade jag vetat vilken Ludde som skrev frågan hade jag ju kunnat svara på de, men du är säkert snygg! :)
 
 
 
Svar till Puss!
Vem var den senaste personen du låg med? - Marit, igår, på skol toaletten ;)
Va de bra? - De va sjukt bra :D
Kille eller tjej? - Men Marit är väll en tjej! :)
Är du kär? - Nej de är jag inte :)
Tycker du om mig? - Jag tycker ju om pussar, men just dej vet jag ju inte ;) Vet ju inte vem du är! Men jag tycker om dej för att du gick in på bloggen och frågade! :D
 

 
'
Svar till Danne! :)
Hur lång är du? :o - Haha, jag är 154cm meter lång! Eller kort kanske man säger i mitt fall ;)
Hur gåre med träningen? - Det gick bra fram tills lovet ;) Men ska väll börja igen nu efter att jag blivit helt frisk :)
Hur kommer det sig att du ser så jävla bra ut? - 
Ååh, tack va gulligt sagt :) Men det är ju dock en fråga jag inte riktigt kan svara på eftersom jag inte håller med och det är ju ganska olika vad men tycker om folks utseende :)

 
 
Svar till Fanny!
Favorit färg? - Rosa kommer alltid att vara världens finaste färg!
Favorit blogg? :) - Hmm.. jag tycker så klart om alla mina vänners bloggar, men dom enda kändisbloggarna jag läser är kissies.se och jockibois.se som tyvärr har lagt ner den bloggen :( 
 

 
 
 
Svar till Kalleballe!
Hej ida villka skulle du kunna ha en fyrkant med (blandat killar och tjejer)? - Om jag skulle kunna ha en fyrkant med precis vilka jag vill hade jag haft fyrkant med Channing Tatum, Kellan Lutz och Jensen Ackles! Och då hade jag vart tjejen i fyrkanten så då är de ju blandat tjejer och killar ;) Haha hade vart helt okej faktiskt.. Men aja, drömma får man ;)
 
 
    
 
Tack för frågorna, hoppas ni är nöjda med svaren! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0