Tiden läker inga sår &, dagarna går långsamt!

Hej! Jag har ju vart as pepp på valborg hela veckan, och nu dagen innan försvann all lust att fira valborg överhuvudtaget! Vill bara ligga hemma i min kära säng, precis som jag gjorde hela helgen! Min säng ställer alltid upp för mej när det behövs, det känns så bra att veta. Men tror iaf att jag ska fira skiten endå och sen åka hem vid typ klockan 1 eller hlv 2. Kan ju vara bra att komma ifrån rummet lite också, inte tänka alls osv. 
 
Min dag idag har vart seg och ganska instängd, vart helt i min egen värld idag! Folk har pratat med mej utan att jag egentligen har hört vad dom sagt, haha. Skriver mer ikväll om hur det blir imorn, hörs!
 
          
 
 

Kommentarer
Postat av: Marit

Hjärtat mitt, du är stark, glöm inte det!!<333

2013-04-29 @ 20:11:26
URL: http://alicemarit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0