Tjooockis dag!

Hej hej! Har vart på PMSigt humör hela dagen idag så har lackat på allt och börjat gråta för inget.. Skit kul! Och som om det inte vore nog med det så har jag också svullat hela eftermiddagen, först pizza och sen vit chokladcreme med typ lime. Det va aas gott!! :D Älskar pizza av hela mitt hjärta, ska antingen va tonfisk & lök, ädelost & lök eller köttfärs på! De är något av det bästa som finns, typ efter sushi ;)
 
I övrigt har jag inte gjort något annat än att kollat på The Vampire Diaries! Damon och Stephan är ju bara såååå heta! Dock ser ju inte Jeremy helt fel ut heller, jag tycker om fina filmer/serier med fina pojkar, det blir så mycket bättre på en gång ;) Men nu ska jag fortsätta kolla och drömma om Damon, så vi höres!
 
    
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0