Uppe med tuppen!

Go'morron!
Vakna typ klockan 10 av mej själv imorse vilket är väldigt konstigt med tanke på hur trött jag var igår när jag gick och la mej! Somna i soffan typ fem gånger innan jag gick ner och la mej, va heelt slut verkligen!
 
Igår var jag då på lokalen och umgicks med Alma, Erik, Madde, Samuel, Simon, Mattias, Mathias, Yaser, Nicke, Alex , osv. Var väll kul, blev dock lite osocial mot slutet. Satt uppe och kolla på film, men fattade dock ignget av filmen eftersom jag som vanligt inte kunde vara tyst xD Haha, jag pratar typ jämt. Åt på Free Friday gjorde jag också, det var as god och as stark tacos. Haha, man är så snygg när man äter tacos asså, det är fan galet! ;)
 
Idag blir de väll Åre igen med typ Madde, Alice, Marit, Alma, Erik, Samuel och så lär man ju träffa lite folk där också. Åker till Mattmar och tar bussen därifrån eftersom det inte går några bussar från det här skit stället. Enda bra saken med Åre kommun är att man får busskort gratis tills man fyller 19, men vad ska man med ett busskort till om det inte går några bussar? Haha stört är det.. Imorn måste jag nog tyvärr vara hemma, men vi får väll se hur det blir ! Skriver när jag har något vettigt att skriva, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0