Du borde passa på, vi är unga båda två ;)

Heej!
Vet att jag suger på att blogga ;) Täcnkte bara säga att jag älskar dej oxå Alma, eftersom hon hacka sej in på min blogg och la upp lite bilder ;) Hon känner mej för väl asså.. haha skratta så jag höll på att dö åt en av bilderna nyss xD så jävla kungliga är vad vi är! :D
 
Lite snabb uppdatering om vad jag har haft för mej sen jag blogga sist är väll att allt flutit på som de brukar! Haft två nationella Svenska prov som kändes som att dom gick bra!  Skulle vart i Åre & på bio i helgen och va as pepp på de, men såklart så bara för att jag planerat något blir jag magsjuk -.-" Pappa fick hämta mej i Åre efter att jag spytt typ 100ggr och så fortsatte de hela vägen hem! Skit kul! not..  Men mår bättre nu och taggar skolan, haha wihoo! -.-" Men ska iaf på bio på onsdag ist, så de är najjs :D 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0