Lalalala..

Hej hej!
Är på as jobbigt humör just nu.. :( Vill bara ha allt och lite till! Det gäller verkligen allt mellan himmel och jord. Det är jätte jobbigt, eftersom jag inte kan få allt xD Haha.. Jag har alltid så stora problem i mitt liv.. de är helt sjukt ;)
 
Annars så mår jag bättre idag och ska till skolan imorn. Känns rätt skönt endå, så jag slipper hamna jätte mycket efter. Dock så har jag smittat hela familjen, så alla utom mamma och jag är sjuka nu. Och så ska vi ju på bio på torsdag istället, så då kan jag hänga me :D Hoppas bara Alma blir frisk tills dess också. Jag vet inte riktigt om jag ska sova i stan eller om jag åker hem efter bion, det beror på vad dom andra gör. Men jag lär ju endå inte kunna sova på ett år :( Haha, men kul ska de bli :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0