Segare jävla dag!

Har vart en sjukt tråkig dag idag.. Och då brukar ju endå måndagar vara sjukt tråkiga jämt! Har alltid fyra lektioner innan lunch, vilket betyder att jag äter 20 över 12! Och sen har jag idrott efter lunch och det är ju inte heller så kul! Men aja, kunde ju vart värre antar jag. 
Och fan vad jag längtar till sommaren nu! Har gått på asfalt igdag och de är ju huuur underbart som helst! Haatar vinter och snö, så extremt värdelöst :O Och så vill jag börja gymnasiet nu också, verkar mycket roligare än grundskolan ju! Plus att då får jag komma bort från den lilla byn jag bor i och de är ju heeeelt okej de också ;) Nu harväll inte jag så mycke mer at skriva tror jag, men vi hörs! Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0