Tagga skola då..

Så, nu jävlar taggar jag skolan imorn, duschat och fixat! Haha, ducktig man kan vara ;) Neej, men jag har tränat så nu har jag inget val, mamma kommer tvinga upp mej till skolan om hon så har ihjäl mej på kuppen.. kanske inte riktigt, men nästan ;) Jag känner mej bättre och något sjukt mycket piggare, de enda är att jag har så jääävla ont i ryggen! Men har inte en aning om varför, eller mamma tror att det är för att jag har legat stilla i typ 4 dagar! Så jag är inte alls psykiskt störd och sitter och pratar med mej själv hela tiden nu. Inte alls!
 
Aja, ska väll äta middag nu och sen ska jag sova! Godnatt!
 
Alla kan faktiskt inte vara snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0