Hemma :(

Hej! Är inte i skolan idag för jag har världens mensvärk & känner mej helt svimfärdig.. as läskigt är de! :'( 
Men kan ju inte göra så mycket åt saken.. Så nu har jag fixat skärmen på datorn! :D LYCKA! Blev jätte arg på min syster eftersom det va hon som hade haft datorn sist, men nej då, hon hade ju inte gjort nånting -.-" Eller..?
 
Hoppas på att kunna gå på skolan imorn, för jag hatar att vara hemma själv hela dagarna, de är så tråkigt! Hade någon vart hemma med mej hade jag däremot vart sjukt jääämt xD Haha, så det kanske är tur att det inte är det då! Är på världens "dansatillöslåtarpåhögvolym"-humör och har vart det hur länge som helst nu! Någon som har lust att göra något åt det kanske? Aja, hoppas det blir ändring på det snart! 
Skriver kanske senare, kraam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0