Hoppas på förändringar 2013!

Det första jag hoppas på är: Egen lägenhet!
Hoppas på att få egen lägenhet i stan efter sommarn när jag börjar gymnasiet. Det hoppas jag på både för att slippa pendla och för att jag vill lixom sköta nånting själv. För om man har ett val så väljer man ju att få allt på silverfat om man kan, men det blir ju inte lika lätt om man måste ta hand om saker utan att det finns någon (mamma) i närheten som man vet gör det åt en om man väntag för länge!
 
 
Sen hoppas jag också på att: Börja träna mer!
Jag vill börja träna mer för att för det första så tycker jag att det är rätt så kul och så mår man ju bra av det också. Sen att man går ner i vikt av det är ju bara ett plus! Jag bryr mej för lite om hur jag ser ut för att träna endast därför :/ För om jag är typ jätte ful så kommer jag alltid att veta att mina kompisar är med mej för att dom tycker om MIG och inte är med mej för att jag är snygg eller populär, osv. 
 
 
Och den tredje grejen jag hoppas på är att: Det blir minimalt med bråk!
Jag HATAR när folk ska bråka! Och när dom lixom gör det helt öppet och lixom håller på att trycka ner varandra hela tiden! Om ni bråkar så varför inte bara ignorera varandra, men ni kan fortfarande bete er som folk mot varandra! Annars blir det bara omoget. Jag kan vara trevlig mot folk jag hatar, men det är ju inte för att jag vill att dom ska gilla mej, utan det är ju för att det inte ska påverka andra eller för att det tillhör väll endå hyffs att kunna vara trevlig mot alla? Sen om någon har behandlat dej som skit så fattar jag, men du behöver fortfarande inte vara omogen och försöka ge igen genom att kalla han/henne "cpbarn, hora, bitch, osc".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0