Varför vill man alltid ha de man inte kan få..?

Hej hej!
Hemma nu efter massa rolig tid lite här och där :) Har varit i Åre (standrad) både fredag och lördag, senare på lördag drog jag till Annas i järpen och sen gick jag och babe hem till henne! :D Älskar min Marit vi har alltid så jävla kul och jag kan prata me dej om precis vad som helst! Älskar dej! :*
 
Nu ska jag väll snart äta och nån timma efter det ska jag träna :) Väldigt nöjd med att jag börjat träna på riktigt! Så jävla skönt & kul :) I övrigt så känner jag bara att jag skulle kunna döda för att få sommar nu, fan va jag saknar att sola, bada, grilla & bara umgås dag som natt med folk :') Allt va ju så svinigt kul i somras! Och sen på vintern blir alltid allt fucked up, men det är bara för att ordet vinter är så sjukt negativt laddat! Iallafall i mina öron ;) 
 
Jag har väll inte så mycket mer att säga. Är lite mer förvirrad än vanligt så vad jag än skriver så känns det som att det ska bli fel, så då skriver jag ingenting ;) 
Hörs senare, puss!
 
Hade tänkt lägga upp en bild, men nån dum jävel har fuckat upp hela jävla datorn! Faan! Jag älskar för i helvete våran dator! KUUUUUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0