Yess..

Hej!
Har tänkt skriva nånting rätt så länge nu, men vet inte vad jag ska skriva.. Allt bara snurrar runt, runt, runt i mitt huvud. och då menar jag värre än vanligt xD Haha förutom förvirringen mår jag bra, haft feber men ska till skolan imorn så jag kan göra ngt kul i helgen :D Jag är ju inte så bra på att sitta still ;)
Jag har i allafall börjat träna, så det känns bra! :D Har gått ner i vikt men det beror inte endast på träningen! Annars är jag jätte nöjd med två par nya jeans :D Älskar när man hittar jeans som verkligen passar! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder och visa hur dom ser ut och var du köpte dom då :D

Svar: De kan jag npg göra :)
Ida Sandström

2013-01-20 @ 04:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0