Avslutning + avslutningsmiddag + tältning!

Hej! Vet att jag har vart sjukt dålig på att uppdatera senaste veckan eller vad det är, men jag har nästan inte vart hemma så det har inte funnits tid till det! Men nu är jag i alla fall hemma och inte bakis längre, så nu kan jag skriva!
Jaa, domm senaste dagarna har jag ju helt enkelt firat att jag gått ut nian.Vi hade avslutningsmiddag med lärarna och alla nior på torsdagen, var jätte trevligt och hade jätte bra plasering. Satt brevid snett mitte emot Vilde & Jacob, mittemot Alma och så satt våran SO lärarae Stefan vid våran del av bordet också. Det var sjukt trevlig. När jag kom hem på kvällen sen var det ju bara att börja fixa till avslutningen. Packa tält, ta fram klänningen och grejer.
Fredagen började med att vi hade avslutning i sporthallen, fick betyg och sen åt jag pizza med mamma och pappa. Sen drog jag och yaser till Alma och Erik, sen kom Madde och vid fyra drog vi till stället vi skulle tälta på. Det var jätte trevligt och jag slapp bära min överfulla väska, tack Yaser, Vilde & Simon för de! ;) Haha, vi som tälta var i alla fall jag, Alma, Erik, Vilde, Jacob, Björne, Nea & Niclas! Sjuuktkul och tack Nea och Niclas fr att ni höll koll på oss så att vi överlevde kvällen utan problem. Sjukt synd att Madde, Yaser och Simon drog hem bara, för fan va kul vi hade hela kvällen. Haha, mitt tält va helt klart mysigast, Jacob, Vilde, Jag och Björne låg och sov i mitt lilla tält så de vart helt lagomty varmt och mysigt! Frös typ bara en gång under natten tack vare at vi vaså många i ett litet tält. Finns väll inte så mycket mer än tack för tre sjukt roliga dagar allihopa! måste göras om! Finns några videos som jag tyvärr inte kan lägga upp, men roliga är dom! xD
 
 
Middagen:
Jag & Erik
 
 
Jag, ALma, Jea & Madde!
 
 
Jag, Alma, Jea & Madde
 
Jag & Björne (Anders)
 
Erik, Jacob & Vilde
 
Avslutningen:
 
Erik & Jag
 
Alma & Jag
 
Jag
 
Firandet:
Jag & Niclas!
 
Jacob, Björne &  Alma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0