Du kom, du sög, du sågades!

Hejsan! Jag sitter hemma hos mormor i stan nu. Mysigt! Ska ner på stan rätt tidigt imorgon och fixa lite saker, sen klockan fyra ska jag klippa mej och sen ska jag nog till Marit efter det. Ska bli sjukt skönt att klippa sej, jag hatar verkligen mitt hår vilket gör att jag inte orkara göra något med det så slutar alltid med att jag sätter upp det i en slarvig hästsvans. Så imor.n ska all sliten skit bort, underbart! 
Har typ inte gjort så mycket i veckan, sov hos Marit tisdag-onsdag, va i Åre några timmar med skolan i onsdags och sen var jag hos Marit ett tag efter det också. Så sjukt skönt att vara ledig torsdag-fredag, och sen är det ju bara nästa vecka lvar. Och nästa vecka gör vi ju nästan ingenting i skolan eftersom vi har lämnat in alla böcker, osv. Suuuper skönt! 
Kommer bilder på hur håret blev imorn, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0