First day at work!

Hejhej! Kom nyss hem efter att ha jobbat och chillat ett tag med Alma, tänkte springa också men va helt enkelt för lat idag. Jag klev upp klockan 8 imorse och de va precis så jag hann ner till dagis, så jag ska upp lite tidigare imorgon. Kommer jobba mellan 9 och 2 i tre veckor fram nu, så de är helt okej. Man gör ju endå inte så mycket, leker lite med barnen, ser till så att dom inte gör ngt dumt, osv. Inte så ansträngande! Ska försöka springa efter att jag har jobbat varje dag också, hade vart så skönt att komma igång igen. Jag sprang ju i stort sätt 5 dagar i veckan förut men sen vart det något lov och efter det började jag aldrig igen.. de suuuger! Men nu är det dax igen, så här lagom när sommarn redan börjat, bättre sent än aldrig iaf.
Blir nog inte så mycket på midsommar verkar det som, min kusin fyller 21 så vi ska väll fira honom och sen funderar jag på att dra till Marit och sova hos henne på lördagen så jag inte blir hel isolerad här i Hallen. Är typ fast i mitt hus om jag inte träffar Alma, så roligt är det här. Men jag är glad att jag har Alma, annars hade jag vart helt mobbad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0