Midsommar ❤

Hej! Har inte skrivit eftersom jag inte haft något att skriva. Men jag kan ju iaf berätta att jag igår bytte min livs första blöja 👍*nöjd* haha, dum som man kan va så fattade jag inte ens vad som va bak & fram och blev tvungen att fråga, pinsamt. Fick tårta på jobbet också, mums! Vi firade midsommar med barnen och gjorde en liten midsommarstång & åt glass.
Idag ska jag fira midsommar med släkten, så blir fullt med folk ikväll. Vi har typ slagit ihop midsommar, att Jesper fyller 21 och att jag gått ut 9an så de är det vi firar ikväll. Och så har jag vart duktig och bakar paj! En citronpaj med hallonmaräng, Verkar jätte god. Glad midsommar på er, ta de lugnt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0