Näst sista veckan!

Hej hej! Näst sista veckan U skolan nu då, så sjukt skönt! Slipper grundskolan i resten av mitt liv om två veckor och de känns helt awesome! Men sista veckorna är ju alltid så dryg, man har inget att göra eftersom man är köar med allt och det är ingen idé att börja med något nytt, så istället sitter man där och ser dum ut i två veckor. Men vi går ju bara två vanliga dagar den Här veckan eftersom på fredag kommer dom blivande 7orna och då drar alla 9or till Åre och chillar till typ klockan ett och sen slutar vi! Aaas Najjs! De var väll de enda den här veckan, förutom att jag klipper mej på fredag och ska försöka fixa de sista till skolavslutningen! Och sen har jag ingenting att göra fram tills sommarlovet! Jobbar dock första tre veckorna, tjäna lite pengar så jag kan göra något kul i sommar! Kommer bli as bra, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0