Piss väder..

Ååh.. Varför är de så jävla dåligt väder hela tiden? De känns varken som att det är sommar eller sommarlov.Fast jag är ju inte riktigt ledig än  eftersom jag ska jobba tre veckor framåt, måste erkänna att jag inte är super taggad på att gå upp klockan 9 imorngon. Men men, vill ju ha pengarna så det är bara att kliva upp. Måste köpa massa nya kläder när jag får pengarna, min grederob är seriöst helt tom.. Hatar det! Man vill typ inte gå upp på morgonen bara för att man vet att man inte har något snyggt att ta på sej :( Fast nu ska jag ju bara jobba med massa små barn så då har det ju inen betydelse vad jag har på mej sopm tur är. Hoppas bara att det inte blir jätte hemsk och att barnen är snälla xD Hatar små kaxiga ungar, jag får typ laggfel då! 
har absolut ingenting att skriva så jagf ska inte skriva mer nu, kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0