Sov hos Frida 👍❤

Hej hej! Har uppdaterat dåligt eftersom anti gen har jag inte haft något att skriva eller så har jag gjort massa kul så kag inte hunnit skriva.
Åkte iaf till Åre me Frida i fredags och sen sov vi hos henne. I Åre va de väll lite halv dött men fick iaf träffa Samuel, Simon, Kevin, Patrik och Filippa! Va faktiskt kul och jag va helt över speedad hela kvällen. Efter Åre drog vi till Järpen och träffade Alice & Alma, vi lekte på dagis och skolan och hade allmänt kul till ungefär klockan 1 för då drog jag och Frida hem och kolla skräckfilm.
På lördagen va vi hemma hos Fridas pappa, åt glass, sprang runt på byn gjorde finmiddag och umgicks med Alice, Alma, Patrik & Kevin, super trevligt. Och idag har jag solat hela dagen 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0