Tråkigare dag!

Heej! Jag vet att jag skulle ha lagt upp bild på hur håret blev, men grejen är den att jag toppa mej bara typ, så det va inte så intressant ;) men jaa, det är ju inte slitet längre och mycket mer "rakt" avklippt jämfört med hur jag brukar klippa mej, men jaa skönt att va av med det sk´litna iaf! I övrigt har den här helgen varit jävligt lång, småtråkig men endå jävligt bra!
Idag har jag inte gjort nånting, tog mej upp ur sängen vid ett eller halv två, åt frukost i en timme, gick ner och la mej och kolla film, sen gick jag ut och halvsov i hängmattan och nu är jag här! Haha riktigt seg dag idag, är hel död! 
 
Och igår vart det Åre med Kerstin, Madde, Patrik, Kevin, Simon ocg Frida de va trevligt! Saknade Madde as mycke så blev jätte lycklig när hon hängde med till Åre :D Nu vill jag bara att det ska bli fredag så att jag äntligen får slippa grundskolan och skit Mörsil! Tagga! :D
 
 
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging ;)

2013-06-14 @ 01:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0