7 Maj 2013

Godmorgon!
Jag hann  inte skriva igår när jag kom hem, eller hann gjorde jag väll, men jag somnade. Kom hem typ vid sju och somnade åtta. Var helt sjukt trött! Något jag tycker är väldigt konstigt, det är att jag nästan varje natt vaknar mitt i natten av att jag är turstig så att jag håller på att avlida! Och så får jag typ panik upp och dricker 2-5 glas vatten sen går jag och lägger mej och somnar på en gång. Så sjukt konstigt..? 
 
Igår var väll en rätt så seg dag. Hade massa lektioner men film på en och en halv lektion. Den var faktiskt riktigt bra! Efter skolan skulle jag egentligen sova hos Madde men "någon" hade ringt min fader och berättat om massa dumt jag hade gjort. För det första vill jag bara säga, ring inte men pappa, ring min mamma! För det andra, säg det till mej först så känns det inte som att du går bakom ryggen. Och det var typ det jag hade och säga!Hörs, Hej!
 
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0