Är du rädd att jag är stor? Den är ju liten men naggande gooo' !

Hejsan people! Jag kom nyss hem från skolan och är på lite små surigt humör. Haha, lagga typ på allt på bussen hem, tur att jag har min lilla Alma som förstår mej iallafall. Hade fan blivit psykiskt störd utan henne, hon är typ min psykolog xD I övrig har dagen varit alldeles för  lång och jag har vart 100% säker på att det har varit torsdag hela dagen. Sjukt surt med tanke på att det bara är onsdag.. 
På fredag ska jag till Åre om det blir som planetat, men är egentligen ganska opepp. Fast endå inte, för jag vill ju träffa kul folk men de finns tyvärr alltid människor man inte vill träffa eller bara inte orkar med. Och sen så lovade jag ju också Alma en sak jag nu önskar att jag inte hade lovat.. Haha, jag & mina dumma idéer! Får ju skylla mej själv den här gången, men det blir nog bra endå. Hoppas jag. För annars tror jag nog att mitt liv är förstört i några år framöver, eller iallafall ett halvår eller något. Men jaa, de lär väll märkas. Jag kommer säkert endå bara hetta sönder, så nej de lär inte bli bra! ÅÅÅH, 
 





 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0