Första doppet!

Hellu! Kom nyss hem efter att ha varit ute med Alma & hennes vovve ett tag! Jätte mysigt va de! Vi prata typ om massa bajs & planeerade skolavslutningen. Kommer bli så jäävla grymt! Haha, övertagg.se.  Och så tog vi årets första dopp, lite spontant sådär! De va jätte kallt, me helt okej när man kom upp ur vattnet. Har vart så sjukt härligt väder hela dagen & sen så ska vi grilla!
Imorn kommer jag nog inte skriva så mycket för jag ska till stan klockan 8 på morgonen och sen när jag kommer hem så ska Alma till mej. Så ska vi ha svullkväll! Älskar att svulla med Alma, de känns så bra :D Och på månda är vi ju lediga eftersom va har "operation dagsverket" typ så då dra vi till stan. Kommer nog inte skriva så mycket då heller, men skriver när jag har tid, kram!
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0