Ge mej!

Min topp tre "Absolut vill ha, men går typ inte att få"
 
Perfekt & vältränad kropp innana sommare! Dock omöjligt. Tycker inte att tjejer ska vara smala, tycker det är finare att vara kurvig eller lite vältränad. Det måste lixom fortfarande finnas något att ta i, ska inte vara någon sorts pinne.
 
 
Jag vill ha lockigt & lågnt hår! Det har jag tyvärr väldigt svårt att få eftersom mitt hår är spikrakt & jätte tunt :( det suger verkligen! Vill även ha lite mörkare hår, typ ljusbrunt.
 
 
Och så tycker jag att man ska kunna sova med vem man vill både killar & tjejer uatn att det måste vara något med det. Bara för att man sover med en kille betyder ju inte det att man ligger. Jag hatar att sova själv och tycker att man kan sova hos vem man vill utan att det är något mer med det. Fast folk börjar ju oftast snacka rätt så fort, vilket suger!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0