No make-up!

Heej! Vakna upp imorse och insåg att Innis fortfarande hade mitt smiank.. Inte okej. Haha, aja, jag smainkar mej ju inte så ofta innan skolan, men idag var en sån här dag jag hade kunnat göra det. Har typ en halvtimme på mej och har inget att göra. Ska bara dricka mitt kaffe & borsta tänderna på den tiden. Jag älskar att borsta tänderna! Det är typ skönt. Fast jag älskar att tvätta händerna också, för det är som att duscha fast bara händerna. 
Stannar nog i Järpen en stund idag, ska bli skönt antar jag. Eller aah, jag vet inte. Jag kanske stannar i Järpen iallafall, det beror väll på om jag orkar. Om inte annat så skriver jag när jag kommer hem, puss!
 
 
   
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0